Vernostný program HABESHÁK
Všeobecné obchodné podmienky vernostného programu HABESHÁK
(ďalej len ako „Všeobecné obchodné podmienky“ alebo „VOP“) Prevádzkovateľom vernostného programu HABESH (ďalej len ako „Vernostný program“) je spoločnosť Goods For You s.r.o., so sídlom Predmestská 1713/38, 010 01 Žilina, IČO: 50 380 907, DIČ: 2120297157, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, Oddiel: Sro, Vložka č.: 65882/L (ďalej len ako „Prevádzkovateľ“).
Kontakt: info@habesh.sk, +421 949 114 813
Vernostný program je určený zákazníkom Prevádzkovateľa, ktorí sa v súlade so všeobecnými obchodnými podmienkami vernostného programu HABESHÁK stali členmi vernostného programu a majú záujem získavať výhody podľa aktuálnych pravidiel a nastavení vernostného programu.
Článok I – Členstvo
- Účastníkom vernostného programu (ďalej aj len „Účastník“) sa môže stať len plne spôsobilá fyzická osoba staršia ako 18 rokov, ktorá má spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, ktorá sa:
a) zaregistruje do vernostného programu prostredníctvom papierového registračného formuláru vyplnením registračných údajov (meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo, podpis)
b) súhlasí so Všeobecnými obchodnými podmienkami Vernostného programu HABESHÁK,
c) oboznámila s pravidlami spracovania a ochrany osobných údajov účastníkov Vernostného programu HABESHÁK
d) obdrží ako dôkaz o členstve vo Vernostnom programe členskú kartu označenú čiarovým kódom, ktorou sa preukazuje pri zbieraní bodov a pri využívaní zliav a výhod z toho vyplývajúcich - Prevádzkovateľ rozhoduje s konečnou platnosťou o registrácii osôb do Vernostného programu. Prevádzkovateľ vrátane jeho zamestnancov je oprávnený odmietnuť registráciu záujemcu o účasť vo Vernostnom programe najmä v prípade nepravdivých, neúplných alebo chýbajúcich údajov alebo podozrenia z nekalého konania účastníka. V prípade sporu týkajúceho sa momentu vzniku alebo existencie členstva vo Vernostnom programe rozhoduje s konečnou platnosťou Prevádzkovateľ.
- Každá osoba sa môže do Vernostného programu zaregistrovať len raz, opakovaná (viacnásobná) registrácia nie je povolená. Na členstvo vo Vernostnom programe nie je právny nárok.
- Svoje členstvo vo Vernostnom programe môže Účastník kedykoľvek ukončiť prostredníctvom našich kontaktných údajov (info@habesh.sk, +421 911 422 374) alebo zaslaním písomnej žiadosti o ukončenie registrácie do Vernostného programu na adresu: Goods For You s.r.o., Predmestská 1713/38, 010 01 Žilina.
- Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo deaktivovať zákaznícky účet, ak:
a) zákaznícky účet nebol použitý na nákup tovaru alebo služieb dlhšie ako 2 roky;
b). bol zneužitý alebo bol zistený duplicitný zákaznícky účet. - Prevádzkovateľ je oprávnený ukončiť členstvo ktoréhokoľvek Účastníka Vernostného programu a deaktivovať zákaznícky účet, a to aj bez udania dôvodu, najmä, ak Účastník:
a) zneužíva akékoľvek výhody, ktoré mu boli poskytnuté ako členovi Vernostného programu alebo
b) poruší akýmkoľvek spôsobom tieto podmienky.
Článok II – Podmienky účasti účastníkov vo Vernostnom programe a získavanie zliav
- Pri každom nákupe, pri ktorom sa Účastník identifikuje ako člen Vernostného programu svojou vernostnou kartou alebo čiarovým kódom priradeným k svoju zákazníckemu účtu, Prevádzkovateľ zaznamenáva informácie o vykonanej transakcii a spracúva ich za účelom poskytnutia výhod členstva vo Vernostnom programe.
- Výhody členov Vernostného programu Habeshák:
a) Zľavu 5% na nákup v kamenných prevádzkach Habesh
b) Informácie o špeciálnych ponukách a limitovaných akciách pre členov Vernostného programu - Zľava platí na zrnkové kávy Habesh a Kávové nápoje, ostatné horúce a ľadové vyrábané nealko nápoje zo štandardnej ponuky, na letnú a zimnú náladu a na drink mesiaca. Neplatí na tovar iných značiek, fľaškové nealko nápoje, alkohol, koláče, čokolády, príslušenstvo a na zľavnený tovar.
Článok III – Práva a povinnosti Prevádzkovateľa
- Prevádzkovateľ dohliada na regulárnosť Vernostného programu a dodržiavanie jeho pravidiel.
- Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo prijať konečné rozhodnutie vo všetkých záležitostiach týkajúcich sa prevádzkovania Vernostného programu, vrátane jeho prerušenia, skrátenia alebo predčasného ukončenia, zrušenia alebo zmeny jeho pravidiel. Prevádzkovateľ je povinný informovať Účastníkov o akýchkoľvek zmenách a okamihom zverejnenia sa všetky zmeny stávajú účinnými a záväznými, pokiaľ nie je v jednotlivých prípadoch uvedené inak.
- Prevádzkovateľ s konečnou platnosťou rozhodne aj o prípadných sťažnostiach alebo námietkach.
Článok IV – Spracúvanie osobných údajov a ich ochrana
- Prevádzkovateľ osobných údajov povinná chrániť Vaše osobné údaje a dodržiavať povinnosti vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov týkajúcich sa ochrany osobných údajov.
- Osobné údaje Účastníka Vernostného programu sa spracúvajú za účelom:
a) registrácie do Vernostného programu,
b) tvorba prieskumov, analýz a obchodných štatistik o nákupnom správaní účastníkov,
c) čerpania výhod a odmien z Vernostného programu za podmienok určených týmito všeobecnými podmienkami,
d) vzájomnú komunikáciu medzi prevádzkovateľom a Účastníkom. - Toto spracúvanie je založené na právnom základe vzájomnej zmluvy medzi Prevádzkovateľom a Účastníkom a poskytnutie registračných údajov a následný zber informácií o nákupnom správaní Užívateľa pri používaní vernostnej karty je zmluvnou povinnosťou Účastníka.
- Osobné údaje na uvedené účely sú spracúvané po celú dobu trvania členstva vo Vernostnom programe a po dobu maximálne 1 roka po ukončení členstva.
- Prevádzkovateľ môže osobné údaje poskytnúť tretím stranám za podmienok stanovených všeobecne záväznými právnymi predpismi a pokiaľ je poskytnutie nevyhnutné pre zaistenie riadneho fungovania Vernostného programu. Osobné údaje môžu byť poskytnuté najmä poskytovateľom IT služieb.
- Účastník Vernostného programu, ktorý poskytol Prevádzkovateľovi svoje osobné údaje, má právo
a) požadovať od Prevádzkovateľa prístup ku svojim osobným údajom, ich opravu, výmaz a/alebo obmedzenie ich spracovania
b). na prenositeľnosť osobných údajov k inému správcovi, pokiaľ to je technicky uskutočniteľné
c) vzniesť námietku proti spracovaniu osobných údajov, pokiaľ osobné údaje nie sú spracovávané na základe udeleného súhlasu;
d) vzniesť námietku proti spracovaniu osobných údajov pre účely priameho marketingu, ktoré sa ho týkajú, čo zahrňuje aj profilovanie, ak sa týka priameho marketingu - Svoje vyššie uvedené práva môžu účastníci Vernostného programu uplatňovať písomne na hore uvedenej adrese Prevádzkovateľa alebo elektronicky na e-mailovej adrese: info@habesh.sk.
- Dozorným orgánom verejnej správy Slovenskej republiky pre oblasť ochrany osobných údajov je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky so sídlom Hraničná 4826/12, 820 07 Bratislava 27, Slovenská republika. Internetové stránky úradu: https://dataprotection.gov.sk/uoou/sk. Na tomto úrade je možné podať sťažnosť týkajúcu sa spracovávania sa osobných údajov Prevádzkovateľom.
Článok V – Záverečné ustanovenia
- Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu a doplnenie Všeobecných obchodných podmienok Vernostného programu HABESHÁK. Účastníci Vernostného programu budú o týchto zmenách informovaní prostredníctvom emailovej komunikácie alebo na webovej stránke www.habesh.sk/vernostny_program .
- Zoznam kamenných prevádzok, v ktorých platí tento vernostný program:
1. Habesh coffee shop, Obchodná 5, Žilina
2. Habesh kaviareň, M.R. Štefánika 16, Žilina - Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 16.04.2024
- Vernostný program prebieha na celom území Slovenskej republiky od 1. januára 2024 bez obmedzenej doby trvania.