Prečo som sa prihlásil do Jamy levovej?
Účinkovanie v Jame levovej bolo pre mňa obrovskou výzvou, no zároveň aj príležitosťou. Dôvodov, prečo som sa rozhodol prihlásiť, bolo hneď niekoľko, a rád by som sa s vami podelil o oba kľúčové rozmery, ktoré ma k tomu viedli: osobný a biznisový.
Osobný rozmer: Chcel som si to vyskúšať
Celú prvú sériu Jamy levovej som si pozrel dvakrát. Po každom sledovaní som sa vžil do úloh jednotlivých účinkujúcich a premýšľal nad tým, ako by som sa cítil v ich koži. Niektorým to išlo ľahko, iní sa potýkali s nervozitou a ťažkosťami, no každý z nich mal svoj vlastný spôsob, ako sa vyrovnať so situáciou. Tieto momenty ma silno oslovili, pretože som si neustále predstavoval, ako by som to zvládol ja.
„Ak to neskúsim, neskôr by som určite ľutoval.“
Začal som sa viac zamýšľať nad tým, čo všetko by som mal prežiť, aby som sa do Jamy levovej dostal. Premýšľal som, aké by to bolo stáť pred kamerami, reagovať spontánne na výzvy a zároveň sa neskrývať za nejaké naučené frázy alebo komfortnú zónu. Možno som sa bál, ale zároveň som vedel, že ak to neskúsim, neskôr by som určite ľutoval, že som túto príležitosť nevyužil.
Tento impulz bol silný. Cítil som, že ak sa nepostavím čelom k tejto výzve, nikdy nebudem vedieť, čo by to so mnou urobilo. Takto som začal premýšľať o Jame levovej nielen ako o zábave, ale aj o osobnom raste a preskúmavaní hraníc. Rád sa posúvam dopredu, a tak som vnímal tento krok ako spôsob, ako sa prekonať.
Biznisový rozmer: Posunutie značky Habesh na ďalší level
Keď sa pozriem na túto výzvu z biznisového pohľadu, vstup do Jamy levovej bol najmä príležitosťou pre značku Habesh. No to, čo bolo pre mňa asi najdôležitejšie bolo, že som skutočne chcel získať partnera a mentora, ktorý mi pomôže posunúť Habesh ďalej. Marketingový priestor, ktorý by sa v rámci šou mohol otvoriť, bol sekundárnym, ale pozitívnym efektom.
„Bál som sa, že urobím nejaký fail, že niečo zbabrem alebo poviem hlúposť.“
Samozrejme, uvedomoval som si aj riziká, ktoré s týmto krokom prichádzali. Bál som sa, že urobím nejaký fail, niečo zbabrem alebo poviem hlúposť, a táto možnosť bola vždy prítomná v mojich úvahách. Ale napriek týmto obavám som vedel, že ak sa do toho nepustím, nikdy sa nedozviem, čo by to pre Habesh a mňa znamenalo. A práve táto perspektíva ma motivovala pokračovať.
Zviditeľnenie značky bolo dôležité, ale nešlo mi len o marketing. Snažil som sa vytvoriť priestor na hľadanie partnera, mentora a pomocníka, ktorý by ma viedol a pomohol mi posunúť Habesh na ďalší level. To bola pre mňa kľúčová motivácia.
Záver: Krok do neznáma, ktorý stál za to
Všetky tieto faktory sa spojili a motivovali ma urobiť rozhodnutie – prihlásiť sa do Jamy levovej. Hoci som mal zo začiatku strach a rešpekt, bolo mi jasné, že ak by som to nevyužil, určite by som neskôr ľutoval, že som túto skúsenosť neprežil. Všetko, čo som sa naučil, mi pomohlo posunúť sa ďalej, ako osobne, tak aj v rámci podnikania. Osobne som si dokázal, že viem odprezentovať svoju značku aj pod extrémnym tlakom, vyskúšal som si odpovedať na ťažké otázky a najmä som získal cenný feedback. Niektoré veci som síce tušil alebo pred nimi zatváral oči, no iné som nevedel, a preto verím, že práve tento feedback mi pomôže posunúť sa ďalej. A to je presne to, čo ma na Jame levovej najviac fascinovalo – nešlo len o šou, kde som sa mohol ukázať, ale aj o príležitosť na rast a posun na novú úroveň.